Важлива інформація

Шановні абоненти! В звʼязку з налипанням льоду на дроти та опори ліній електропередач, масового падіння гілок на кабелі звʼязку - можлива відсутність інтернету. Ми робимо все можливо, щоб найшвидше відновити роботу мережі. Дякуємо за розуміння.

 
 
 
 
 
УВАГА! ГРОЗА! 
   Необхідно дотримуватись правил користування мережею під чса грози:
 
- відключіть кабель інтернета від роутера ( комп'ютера, бездротової точки та ін.),
 
- відключіть мережевий кабель живлення від роутера ( комп'ютера, бездротової точки та ін.)
 
– якщо антена підключена до ТВ-тюнера комп’ютера або телевізора – вимкніть і її.
 

   Якщо ви надовго залишаєте будинок, вимкніть мережевий кабель і кабель 220V від системного блоку.
 
   Гроза є некерованим стихійним природним явищем. Вона здатна вивести з ладу велику частину пристроїв
мережі. Грозовий розряд між хмарами в прилеглому районі здатний вивести з ладу велику частину
мережевої апаратури і комп’ютерів. Це відбувається в момент розряду через різке підвищення напруги
в лініях електропередачі внаслідок електромагнітної індукції і струмів розтікання. При цьому комп’ютер
користувача наражається на ризик, як з боку підключеного проводу комп’ютерної мережі, так і з боку
електроживлення.
   На час грози необхідно відключати кабель локальної мережі та мережі 220V від комп’ютера, роутера і також
від всіх пристроїв.
   Під час грози використання мережі КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ. На час грози необхідно відключати
кабелю локальної мережі та мережі 220V від комп'ютера (роутера, телевізора, ноутбука та ін.). За пошкодження
кабелю, комп'ютера, маршрутизатора і бездротової точки, телевізора та іншого обладнання клієнта
підприємство відповідальності не несе!
 
   ПОПЕРЕДЖЕННЯ!  Провайдер не несе ніякої відповідальності за часткове або повне пошкодження
кабелю, мережевої карти, маршрутизатора, комп'ютера та іншого обладнання, що знаходиться
за кордоном відповідальності Провайдера. Межа відповідальності Провайдера закінчується на обладнанні
Провайдера (розподільча коробка (світч), в певному будинку, до якої підключений Абонент). Межа
відповідальності Абонента починається від обладнання Провайдера (розподільчої коробки (світч), в певному
будинку, до якої підключений Абонент) і закінчується обладнанням Абонента включно. Після підключення
кабель є власністю Абонента, і ризики які можуть бути після прокладки кабелю несе Абонент (затікає
вода по кабелю, в кабелі, від води зіпсувалося обладнання і тд).
 
 
Шановні абоненти! З метою швидкого реагування на проблеми, просимо Вас писати всі Ваші відгуки
та пропозиції щодо поліпшення якості обслуговування на поштову адресу директора: [email protected]
 Всі Ваші листи будуть прочитані особисто директором для прийняття всіх необхідних заходів для усунення 
претензій в максимально коротший термін (розглядаються тільки листи, в яких вказані Ваші ПІБ,
адреса і номер телефону).
 
 
Дякуємо, що Ви з нами!